Το ζήτημα των δρόμων και των τροχαίων στην Ελλάδα αντικατοπτρίζεται από την αντίδραση του Μαρκ Ουέμπερ. Το Μάιο του 2007 ο Αυστραλός πιλότος της “Formula 1″ πέρασε, για διαφημιστικούς λόγους, τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου με τέρμα το γκάζι στο μονοθέσιό του, ξεσηκώνοντας τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που είχαν συγκεντρωθεί εκεί. Όταν, όμως, ήρθε η ώρα της επιστροφής, τους άφησε όλους με το στόμα ανοιχτό: «Εγώ δεν ξαναπερνάω τον ίδιο δρόμο, βρείτε άλλο τρόπο να με πάτε στην Αθήνα»!
Ένα από τα σημαντικότερα τροχαία στη χώρα μας συνέβη στις13 Απριλίου 2003: Νταλίκα φορτωμένη με νοβοπάν, υπέρβαρη κατά πέντε τόνους, ξέφυγε από την πορεία της στην κοιλάδα των Τεμπών και «θέρισε» λεωφορείο που μετέφερε μαθητές της Α’ Λυκείου Μακροχωρίου Ημαθίας, με αποτέλεσμα 21 απ’ αυτούς να βρουν τραγικό θάνατο.
Έως το 2017 που η εθνική Κορίνθου – Πατρών παραδόθηκε στην κυκλοφορία από την «Ολυμπία Οδό», στα περίπου 140 χιλιόμετρά της είχαν συμβεί εκατοντάδες μικρές και μεγάλες τραγωδίες. Το 2021 σκοτώθηκαν 16 άτομα στα όρια του νομού Κορινθίας και 15 στο νομό Αχαΐας. Δείτε βίντεο με ένα από τα τροχαία:
Οι προτεραιότητες σε ευρωπαϊκό επίπεδο είναι να μειωθούν τα σοβαρά τροχαία κατά 50% ως το 2030 και να οδηγηθούμε σε zero victims ως το 2050.