ΡΑΕ: Παραπομπή της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας στην Επιτροπή Ανταγωνισμού

©ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI

Την παραπομπή του φακέλου λειτουργίας της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας στην Επιτροπή Ανταγωνισμού ανακοίνωσε ο πρόεδρος της ΡΑΕ, Αθανάσιος Δαγούμας.

Ο ίδιος, άφησε αιχμές για τους Διαχειριστές (ΑΔΜΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ) και το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

«Είμαστε σε συνεννόηση με την Επιτροπή Ανταγωνισμού, έχουμε κοινοποιήσει το σύνολο στοιχείων για τα τιμολόγια ανά τάση, με δικαστικό επιμελητή, την περασμένη Παρασκευή», ανέφερε, και προσέθεσε ότι η Επιτροπή Ανταγωνισμού ελέγχει τις πρακτικές και την κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης.

Σε σχέση με τη νομοθετική ρύθμιση για την κατάργηση της ρήτρας αναπροσαρμογής, είπε ότι αναμένει τα αποτελέσματα από την εφαρμογή της, αν και η πρόταση της ΡΑΕ, όπως ανέφερε, ήταν διαφορετική.

Η ΡΑΕ δημιουργεί βάση δεδομένων για τη λιανική αγορά ρεύματος, στην οποία θα καταγράφονται αναλυτικά οι χρεώσεις.

Ο κ. Δαγούμας άσκησε εέντονη κριτική προς το υπουργείο και τους Διαχειριστές αναφέροντας τα εξής:

-Για το ΥΠΕΝ: «Ρωτήστε το υπουργείο γιατί δεν έχει υιοθετήσει την εισήγηση της ΡΑΕ να επιστραφούν 67 εκατ. ευρώ στους καταναλωτές από την αγορά εξισορρόπησης», είπε ο επικεφαλής της ΡΑΕ. Διαφώνησε προς την τροπολογία με την οποία καταργείται η πιστοποίηση που έχει παράσχει η ΡΑΕ στους διαχειριστές των δικτύων διανομής φυσικού αερίου. Διαφώνησε και με τη ρύθμιση που επιβάλλει την επανυποβολή του συνόλου των φακέλων για τις μονάδες αποθήκευσης ενέργειας.

-Για τον ΑΔΜΗΕ: Απέρριψε το αίτημα του Διαχειριστή για αύξηση του επιτρεπόμενου εσόδου. «Θέλουμε να γίνονται επενδύσεις, αλλά δεν θέλουμε να χαρίζονται χρήματα. Ο ΑΔΜΗΕ θα πάρει 6,1% και θα πει ευχαριστώ. Αν κάποιος δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά του, να το πει», σημείωσε.

-Για τον ΔΕΔΔΗΕ: «Ζητούμε συνεργασία για τον καθορισμό των αποζημιώσεων των καταναλωτών σε περίπτωση διακοπής ρεύματος. Αν δεν θέλουν, θα το επιβάλλουμε. Ο καταναλωτής πρέπει να αντιμετωπίζεται με αξιοπρέπεια», ανέφερε. «Έχουν ξεπεράσει κάθε όριο, δεν απαντούν στα παράπονα των καταναλωτών που υποβάλλονται στη ΡΑΕ και λάβαμε την θρασύτατη απάντηση ότι έχουν δικό τους εργαλείο παραπόνων», πρόσθεσε.

Για να ενημερώνεστε πάντα πρώτοι!

Κάνε εγγραφή στο Newsletter μας και απόκτησε πρόσβαση στα νέα πριν από όλους τους άλλους.