Οι πόλεμοι των woke και cancel culture

Ο όρος woke έχει την έννοια του γνώστη θεμάτων που άπτονται κοινωνικών ανισοτήτων λόγω φύλου, φυλής, σεξουαλικού προσανατολισμού ή ακόμα και θρησκείας. Το «woke» άρχισε από τη δεκαετία του ΄50 να επηρεάζει διαφημίσεις.

Η ΙΚΕΑ ήταν από τις πρώτες εταιρείες που επέλεξαν ένα γκέι ζευγάρι για διαφήμιση τη δεκαετία του 1990.

Ίσως μια από τις διαφημίσεις που προκάλεσαν τις περισσότερες αντιδράσεις να ήταν αυτή της Pepsi, που εκμεταλλευόμενη την κορύφωση του κινήματος Black Lives Matter, έβαλε την πρωταγωνίστρια Kendall Jenner, εν μέσω μιας διαμαρτυρίας, να προσφέρει το αναψυκτικό σε έναν αστυνομικό, για να αποσυρθεί σύντομα.

Η Gillette το 2019 κατηγορήθηκε για την διαφήμισή της κατά της τοξικής αρρενωπότητας.

Ακόμη και στην Σαουδική Αραβία το 2017, η Coca-Cola, διαφημίστηκε με μια κόρη που μαθαίνει από τον πατέρα της να οδηγεί.

Για να ενημερώνεστε πάντα πρώτοι!

Κάνε εγγραφή στο Newsletter μας και απόκτησε πρόσβαση στα νέα πριν από όλους τους άλλους.