O Στέφανος Κασσελάκης κριτίκαρε με το δικό του τρόπο μέσα από το twitter την κυβερνητική απόφαση να καταργήσει τις προσφορές 1+1 στα σουπερμάρκετ.
Αναλυτικά ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε τα εξής:
Με έναν τρόπο θα έπρεπε να παρέμβει η κυβέρνηση στα σουπερμάρκετ: Έλεγχοι.
Έλεγχοι σοβαροί, συστηματικοί, με στόχο τη μείωση των τιμών.
Αντί γι’ αυτό τι κάνει;
Παρεμβαίνει στο… μάρκετινγκ και καταργεί τις προσφορές 1+1 στα σουπερμάρκετ, με το πρόσχημα ότι οι πολίτες στοκάρουν προϊόντα!
Υποτιμούν τη νοημοσύνη των πολιτών, νομίζοντας ότι αν τους επιβαρύνουν με τέτοιους έμμεσους τρόπους, δε θα το καταλάβουν.
Αυτά πιστεύεις όταν αγνοείς ότι οι πολίτες ζουν «εξαρτημένοι» από τον μισθό τους.
Με έναν τρόπο θα έπρεπε να παρέμβει η κυβέρνηση στα σουπερμάρκετ: Έλεγχοι.
— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) November 16, 2023
Έλεγχοι σοβαροί, συστηματικοί, με στόχο τη μείωση των τιμών.
Αντί γι’ αυτό τι κάνει;
Παρεμβαίνει στο… μάρκετινγκ και καταργεί τις προσφορές 1+1 στα σουπερμάρκετ, με το πρόσχημα ότι οι πολίτες στοκάρουν…
Να βάλει «φρένο» στις προσφορές «1+1» των σούπερ μάρκετ θα επιχειρήσει μεταξύ άλλων το υπουργείο Ανάπτυξης στα πλαίσια της Μόνιμης Μείωσης Τιμής.
Όπως δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, εξετάζεται από την κυβέρνηση το σύστημα every day low price που υλοποιείται ήδη στο εξωτερικό και το φρένο στις προσφορές προϊόντων «1+1» στα σούπερ μάρκετ.
«Θέλουμε να πάρει μόνιμη προσφορά ο καταναλωτής»
Ειδικότερα, μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ, ο κ. Σκρέκας είπε ότι «παρατηρείται τα προϊόντα προσφορών είτε κατά μόνας είτε 1+1 να είναι για μία περίοδο μίας εβδομάδας. Αυτή η πρακτική των σούπερ μάρκετ έχει ως αποτέλεσμα ένας πολίτης να στοκάρει με προϊόντα.
Αντί να πάρει ένα σαμπουάν που χρειάζεται, αναγκάζεται να πάρει 1+1 για να το πάρει σε προσφορά ενώ χρειάζεται μόνο ένα. Τελικά αυτό δεν βοηθάει στο να έχουμε μία σταθερά χαμηλή τιμή στα προϊόντα».
Ο υπουργός Ανάπτυξης πρόσθεσε ότι «εμείς θέλουμε ένα μεγάλο ποσοστό από αυτές τις προωθητικές εκπτώσεις να περάσουν στη μόνιμη τιμή του, όχι στην προσφορά. Αντί να έχει μία προωθητική ενέργεια 1+1 για μία βδομάδα τον μήνα και να πετύχει μόνο εκείνη τη βδομάδα να το πάρει σε προσφορά ο καταναλωτής, να υπάρχει μία μόνιμα χαμηλή τιμή στα προϊόντα. Αυτό λέγεται every day low price στο εξωτερικό και θέλουμε να το εφαρμόσουμε στην Ελλάδα, μέσω μίας νέα μεταρρύθμισης που θα έρθει από το υπουργείο Ανάπτυξης».
Ο κ. Σκρέκας είπε ότι η εν λόγω ρύθμιση θα εφαρμοστεί το πρώτο τρίμηνο του 2024 με στόχο να μπει ένα φρένο «στις εκατοντάδες προωθητικές εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ που έχουν ως αποτέλεσμα να μπερδεύουν τον καταναλωτή», όπως τόνισε χαρακτηριστικά.
Οι κατηγορίες προϊόντων στη Μόνιμη Μείωση Τιμής
Συνολικά 770 προϊόντα συμμετείχαν μέχρι τις 13 Νοεμβρίου 2023 στην πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής», όπως ενημερώνει με ανακοίνωση του το υπουργείο Ανάπτυξης.
Σημειώνεται ότι έχει ξεπεραστεί κατά πολύ ο αρχικός στόχος των 500 κωδικών με μείωση το λιγότερο 5% στα ράφια των σούπερ μάρκετ για τουλάχιστον έξι μήνες. Τα προϊόντα αυτά αφορούν 37 βασικές κατηγορίες, ενώ μέχρι στιγμής έχουν ανταποκριθεί 62 εταιρείες.
Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, δήλωσε: “H πρωτοβουλία “Μόνιμη Μείωση Τιμής’” βρίσκει ολοένα και μεγαλύτερη ανταπόκριση. Το γεγονός αυτό μας ικανοποιεί αλλά δεν εφησυχάζουμε. Έχουμε ξεπεράσει κατά πολύ τον αρχικό στόχο μας. Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα την προσπάθειά μας να στηρίξουμε τα νοικοκυριά και τους ευάλωτους συμπολίτες μας, δίνοντας καθημερινά τη μάχη με την ακρίβεια. Την ίδια στιγμή, συνεχίζουμε τους εντατικούς ελέγχους για την πάταξη της αισχροκέρδειας. Η κυβέρνηση στέκεται με συνέπεια δίπλα στους πολίτες” .
Πηγή DailyPost.gr