Στο σχεδιασμό για την επέκταση της φετινής τουριστικής σεζόν, καθώς και την προσέλκυση βορειοευρωπαίων συνταξιούχων και digital nomads αναφέρεται σε δημοσίευμά της η Guardian.
Η βρετανική εφημερίδα επισημαίνει ότι το 2022 ο ελληνικός τουρισμός σημειώνει απροσδόκητη επιτυχία με τις ταξιδιωτικές εισπράξεις και τις αφίξεις να αναμένεται να ξεπεράσουν τις αντίστοιχες του 2019.
«Οι πόρτες μας είναι ανοιχτές 12 μήνες το χρόνο, αυτό πρέπει να το γνωρίζουν οι φίλοι μας στη Βόρεια Ευρώπη, οι οποίοι μπορούν να έρθουν στην Ελλάδα τον χειμώνα» τονίζει ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας. Όπως υπογραμμίζει η Guardian, αυτή είναι η πρώτη φορά που η Ελλάδα προσπαθεί συντονισμένα να διαφημιστεί ως χειμερινός προορισμός.
Επιπρόσθετα, θα υπάρξουν προωθητικές ενέργειες που θα αφορούν σε αεροπορικές εταιρείες και tour operators. Την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει καμπάνια στο Λονδίνο και σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες με αφίσα «Θέλεις να αισθανθείς ξανα 20 ετών;» η οποία απεικονίζει ένα ηλικιωμένο ζευγάρι πάνω σε ένα ιστιοπλοϊκό στην Ελλάδα, αναφέρει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας.