Οι γυναίκες έχουν κάνει δυναμικό μπάσιμο στο απόλυτο αντρικό «κάστρο» και προσφέρουν θέαμα
Στις 30 Μαρτίου, η γυναικεία ομάδα της Μπαρτσελόνα πήρε την πρόκριση στον ημιτελικό του Τσάμπιονς Λιγκ κερδίζοντας στον επαναληπτικό προημιτελικό τη Ρεάλ με 5-2 (είχε επικρατήσει με 3-1 και στο πρώτο ματς) παρουσία 91.553 θεατών στο «Καμπ Νου», κάτι που αποτέλεσε ρεκόρ όλων των εποχών στην ιστορία του αθλήματος για τις γυναίκες.
Ομως, μεγάλο ρόλο για περαιτέρω αύξηση είναι πιθανό να παίξει η δικαστική νίκη των γυναικών της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου των ΗΠΑ, οι οποίες πλέον θα έχουν ίσες απολαβές με τους άντρες.
Εξαίρεση, από πλευράς οργάνωσης και επένδυσης στον χώρο, αποτελεί ο ΠΑΟΚ, ο οποίος έχει επενδύσει εδώ και αρκετά χρόνια και είναι κυρίαρχος, μιας και έχει κατακτήσει τον τίτλο 17 φορές συνολικά, με δύο περιόδους 8 συνεχόμενων κατακτήσεων απ’ το 2005 μέχρι το 2013 κι απ’ το 2015 μέχρι το 2022, με τις Αμαζόνες Δράμας να του σπάνε το σερί το 2014.
Η ΕΠΟ έχει εφαρμόσει το πρόγραμμα «It’s a woman’s game», που απευθύνεται κυρίως στις μικρότερες φίλες του ποδοσφαίρου, έτσι ώστε να ενταχθούν ομαλά και οργανωμένα στον χώρο και να λάβουν την κατάλληλη εκπαίδευση