Νέες αλλαγές σχεδιάζει το Netflix, σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδά του και να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό.
Το Netflix, παρότι απέφευγε να έχει στο πρόγραμμά του διαφημίσεις, ετοιμάζει ορισμένες αλλαγές με σκοπό να αυξήσει τα έσοδά του. Στις αρχές του επόμενου έτους η αμερικανική εταιρεία σχεδιάζει να εντάξει διαφημίσεις με σκοπό να αυξηθούν τα κέρδη της, ενώ παράλληλα ο ανταγωνισμός του κλάδου αυξάνεται συνεχώς.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Bloomberg, το Netflix στο νέο του συνδρομητικό πακέτο θα έχει διαφημίσεις έναντι χαμηλότερου κόστους. Ακόμη, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αφαιρεθεί η λειτουργία που προσφέρει μέχρι σήμερα, για λήψη σειρών και ταινιών για παρακολούθηση offline.
Το Netflix θα παρουσιάσει τις αλλαγές του μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία. Ωστόσο είναι πιθανό τα πλάνα του Netflix να αλλάξουν μέχρι την κυκλοφορία της νέας υπηρεσίας που θα παρέχει.
Το νέο πακέτο της εταιρείας θα περιέχει διαφημίσεις και θα είναι φθηνότερο για τους συνδρομητές, με το premium πακέτο αυτή τη στιγμή να κοστίζει στις ΗΠΑ 20 δολάρια το μήνα, προσφέροντας ανάλυση 4K και έως και τέσσερις ροές ταυτόχρονα. Το Netflix παλαιότερα είχε αναφέρει πως η υπηρεσία που θα βασίζεται σε διαφημίσεις, θα είναι διαθέσιμη σε πολλές περιοχές, με τη Microsoft Corp. να λειτουργεί ως συνεργάτης πωλήσεων και τεχνολογίας για το διαφημιστικό σύστημα.
Την ίδια ώρα το Netflix έχει να αντιμετωπίσει και τον ανταγωνισμό ο οποίος αυξάνεται συνεχώς με εταιρίες όπως η Walt Disney Co., η Amazon.com Inc. και το HBO Max της Warner Bros. Το περασμένο τρίμηνο το Netflix έχασε περίπου 1,3 εκατομμύρια συνδρομητές σε Ηνωμένες Πολιτείες και Καναδά, που αποτελούν τη μεγαλύτερη αγορά της πλατφόρμας. Παράλληλα, άλλες υπηρεσίες όπως το Hulu της Disney, η Warner Bros, το HBO Max και το Peacock της Comcast Corp., έχουν ήδη πακέτα διαφημίσεων.