Αντικλεπτικές συσκευές σε γαλακτοκομικά προϊόντα άρχισαν να τοποθετούν τα σούπερ μάρκετ στην Αγγλία, καθώς οι τιμές των προϊόντων έχουν αυξηθεί.
Σύμφωνα με φωτογραφίες που αναρτήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συσκευασίες τυριού αλλά και βουτύρου σε σούπερ μάρκετ έχουν ηλεκτρονικές ετικέτες ασφαλείας τοποθετημένες επάνω τους. Παράλληλα, άλλα καταστήματα έχουν τοποθετήσει αντικλεπτικά συστήματα ακόμη και στο γάλα.
Επικεφαλής της Sainsbury προειδοποιεί πως η πίεση στους προϋπολογισμούς των νοικοκυριών «θα ενταθεί κατά το υπόλοιπο του έτους».
Britain in 2022… Lurpak butter is at £6 a tub in ASDA and even has a security tag on it.
— Charlie Bennett (@CharIieBennett) July 5, 2022
Mental! ???♂️ pic.twitter.com/ZxOocgYeZg
«Καταλαβαίνουμε πραγματικά πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα για εκατομμύρια νοικοκυριά αυτή τη στιγμή και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να κρατήσουμε τις τιμές μας χαμηλές, ειδικά στα προϊόντα που οι πελάτες αγοράζουν πιο συχνά», δήλωσε ο Σάιμον Ρόμπερτς, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου σούπερ μάρκετ.
«Η πίεση στους προϋπολογισμούς των νοικοκυριών θα ενταθεί κατά το υπόλοιπο του έτους και προσπαθούμε να κάνουμε το σωστό για τους πελάτες και τους συναδέλφους μας. Αυτή είναι η πρώτη μας προτεραιότητα», πρόσθεσε.
Not Tesco Putting Security tags on baby milk during the cost of living crisis :/ pic.twitter.com/eIoAyTwQOR
— Dom ??????? (@DomWPC) May 21, 2022
Ειδικοί προειδοποιούν πως τα χειρότερα ίσως να μην έχουν έρθει ακόμα. Οι Βρετανοί καταναλωτές ποστάρουν φωτογραφίες στα social media των προϊόντων με τα αντικλεπτικά συστήματα.
If you think Lurpak is bad – the local Aldi and Coop have started security tagging food. There was a GPS protected tag on a pack of lamb chops as well… #ThisMorning #CostOfLivingCrisis pic.twitter.com/ajUSNsZIeE
— Tam (@Celeste_Tam42) July 5, 2022
Η βρετανική οικονομία είναι αντιμέτωπη με την «ισχυρότερη περίοδο» πληθωρισμού από τη δεκαετία του 1970.